De retailbranche is breed: huishoudelijke artikelen, tuinmeubels, dierenbenodigdheden, electronica en meer. Home & Garden vertegenwoordigt 21% van de online verkopen. Ook bij Buckaroo zijn veel retailmerken en webshops aangesloten, voor hen werken we dagelijks aan de ideale betaalstrategie.
Populaire en nieuwe betaalmethoden
Achteraf betalen en betaallinks
Subscription Services incl. debiteurenbeheer
Buckaroo bedient een gezonde mix van grote merken en nieuwe spelers. Met diverse kennissessies en whitepapers willen wij retailers inspireren het beste uit hun betaalstrategie te halen.
Als payment service provider zijn we op de hoogte van de nieuwste betaalmethoden. Nog steeds is iDEAL de meest populaire manier van online betalen in Nederland. Toch vragen steeds meer consumenten om achteraf betaalmethoden zoals AfterPay | Riverty en Klarna. En verkoop je internationaal? Dan mag PayPal niet ontbreken. De perfecte betaalmix? Dat verschilt per retailbranche, doelgroep en markt. Een flexibele checkout is daarom een must.
Magento, Shopware, WooCommerce of een maatwerk. Soms via een plug-in. En anders via een API. Maar áltijd up to date, gemakkelijk te implementeren en met de nieuwste betaalmethoden.
Online shoppen slaat nieuwe wegen in. Zo krijgen klanten de gelegenheid om achteraf te betalen of in gedeeltes. Stuur je een factuur? Stuur dan direct een digitaal betaalverzoek mee. En zorg voor geautomatiseerde opvolging, voor wanneer jouw klant de factuur niet op tijd betaalt. In de Buckaroo Plaza kun je zelf een betaalflow instellen en betaallinks aanmaken. Deze kunnen worden verstuurd per mail, post of sms.
Een abonnementsmodel? Subscription Services? Businessmodellen worden aangepast en de betaalstrategie is daarin steeds vaker de leidraad. Retailondernemers zijn creatief en bieden naast producten ook diensten aan. Oftewel subscription services. Wat je verdienmodel ook is, bij Buckaroo denken we graag mee in alle manieren van betalen.